Re: aktualizacja biosu

Autor: mnm (saf_at_tvh.d)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 21:45:01 MET

> Gógle Twoim przyjacielem.
znalazłem.....aktualizowałem..........wszystko git
dzięki za pomoc
ale wałek dalej mam!! ten badziew dalej nie chce mi wykryc mojego
twardego...moze mi kto wytłumaczy:
mam plyte głowną (taka jak wyzej) i kupiłem se twardy WD Caviar SE 40 gb,
taki mały z nadzieją ze mi go wykryje...ale nie!! to poszukałem po necie i
wyszukałem ze trzaby aktualizować biosa...aktualizowałem (juz nie pamiętam
ile razy) a to dalej nie działa....moze mi ktos odpowiedzieć czy te dwie
rzeczy (ta płyta i ten twardy) bedą kiedyś działały razem....a jak tak to
kiedy?!
help?!
aha.. twardy jest dobry, sprawdzałem u kumpla

z powazaniem
Mnmnmnmnmn...