512 ram, a widac tylko 64

Autor: s(00)mal (s-oomal_at_o2.pl_usun-myslniki)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 20:29:12 MET

Kumpel mowi mi, ze montowal sobie sam kompa i uzyl kosci 512 mb ram,
jednak w biosie wyswietla sie tylko 64 i tak tez chodzi.

Kosc jest normalnie opisana 512mb. Co moze byc powodem ubytku tego ramu?
Jako procka uzyl ktoregos z celeronow, modelu plyty glownej nie potrafil
okreslic, firma: gigabyt.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.