Re: Jakie dyski sa najcichsze ?

Autor: Wiktor Sywula (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 20:17:14 MET

> Mam dwa: ST3120026A i ST340016A, oba Seagate i oba praktycznie nie
> słyszalne. Ale może są jeszcze cichsze.

Też mam Seagate'a (ST340810A) i potwierdzam, bardzo cichy. Pracę silnika
zagłuszają zupełnie wentylatory (nie słychać żadnej różnicy między włączonym
dyskiem a zatrzymanym), a stukot głowicy jest słyszalny tylko gdy się
specjalnie wsłuchiwać, i gdy nie ma odgłosów otoczenia.

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html