Re: TEAC nie nagrywa CD-RW

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.KOM)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 19:31:29 MET

Radzio wrote:
> Użytkownik "ToMasz" <twitek4.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> W helpie Nera jest takie info:
> ""Power calibration error", "Focus servo failure", "Laser adjustment
> error", "Monitor ATIP error", "Write emergency" or "Spindle servo
> failure":
> These are really bad hardware errors. Maybe using another brand of
> CDRs could help. If this doesn't help, then you'll probably need to
> have your recorder repaired.
>
> Radzio

to nie to. NAped odebrany z serwisu 4 dni temu. sprawdzili, wszystko ok, u
kumpla też ok. na Lite onie - 2 tygodniowy moodel - też nie nagrywa CDRW,
chociaż nagrywa DVD RW,
NAgrywałem na tdk, espreanza biała esperanza czerowna. prez ostatni rok
nagrywało dobrze a teraz nie.
Aspi - z nero, DMA załączone i działa, pozatym CD-R nagrywa dobrze!!!