Re: Karta muzyczna-czy ja zawsze musze mieć pecha:-(

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 18:21:27 MET

> gratuluje wyboru !!! mam Sky'a i powiem jedno REWELACJA!
> a wczesniej mialem Live'a 5.1 Herculesa II wiec wiem co mowie;-)

Tak naprawdę to przez twoje posty na paru grupach napaliłem sie na tę
dźwiękówkę ;-)
Napisałem maila do veracompu ( to jest chyba jedyny dyst. Terrateca) , do
kumpla z actionu i do tego sklepu co podałeś mi linka ( czy maja faktycznie
a nie tylko wirtualnie w cenniku ) . Poszukam jeszcze w MM bo tam jeszcze
nie byłem .

Pozdrowka

Piotrek