Re: nie mogę się rozłączyć

Autor: WALDIM (waldim_at_antykoncepcja.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 17:52:27 MET

Użytkownik "blujon" <blu_at_2team.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam win2000 i do internetu wchodzę bez problemu, ale kiedy wciskam
"Rozłącz"
> to nie chce mi wyjść (nic się nie dzieje).
> Czy to jakaś wada win2000, czy coś jest źle zainstalowane, a może
wystarczy
> ściągnąć Service Packa?
> dzięki za odp.

kiedys walczylem z tym 2 dni zanim nie wpadlem na prawdziwa
przyczyne...

1. wylaczyc kompa i wlaczyc ponownie bez podlaczania do sieci
2. przeleciec go antywirem (dla pewnosci, bo raczej nic nie wykryje)
3. zainstalowac firewalla bo smieci lataja po sieci (u mnie srednio co
45 sekund notuje atak)
4. i dalej cieszyc sie siecia :)

--
WaldiM