plyta PCCHIPS i pytanie o procek

Autor: Pawel Bo. (nie_at_ma.com)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 16:20:45 MET

Witam

Może ktoś z Was mogłby mi pomóc.Sprawa wygląda tak.

Mam plyte glowna PC-CHIPS M741lmrt z Celeronem 366 i nosze sie z
zamiarem zakupu jakiegos uzywanego mocniejszego procka. Sek w tym, ze
nie bardzo wiem czy moja plyta pociagnie z prockiem ok 900Mhz.. Mysle
o Celeronku o mniej wiecej takim zegarze. Plyta ma gniazda Slot1 i
Socket370, bios najnowszy z mozliwych (koniec 2001 roku).Szukalem
informacji ale pcchips raczej olewa cos co inni producenci nazywaja
consumer suport. Moze mi ktos objasnic jaki najmocniejszy procek
moglbym w to wsadzic tak zeby dzialalo? Wymiana plyty na razie nie
wchodzi w rachube wiec musze dorwac cos co mi bedzie na niej chodzilo.

A moze ktos ma ta plyte (nie zycze nikomu :P), moze moglby sie
podzielic doswiadczeniami?

Prosze o porady...

Paweł.