Re: Uszkodzony sprzęt - kwestia nowej gwarancji

Autor: Wojtek (w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 15:37:03 MET


Użytkownik "Max" <nie.ma_at_i.juz> napisał w wiadomości
news:c3c31h$7i5$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
>
> proszę o poradę (a najlepiej o podstawę prawną) w następującej sprawie:
> komputer zakupiony w styczniu, karta graficzna okazała się uszkodzona (to
> wyszło na jaw w połowie marca) - zostanie ona wymieniona na nowy
egzemplarz,
> ale sprzedawca wspomniał o tym, że gwarancja będzie kontynuowana a nie
nowa?
> Jaka jest praktyka w takich przypadkach? Wydaje mi się, że stosuje się to
> drugie rozwiązanie.
>
> Dzięuje z góry za pomoc,
> Max

Gwarancja liczy się od nowa w przypadku wymiany częsci na nową, albo gdy
wymianie podlega "znaczący element" większego urządzenia. W przypadku
wymiany karty na nową gwarancja na nią powinna oczywiście liczyć się od
nowa. W razie czego powołaj się na przepisy dot. gwarancji lub ewentualnie
rękojmi (do znalezienia za pomocą google ;)).

Pozdrawiam!

-- 
Juzo < w_juzoWYTNIJ_at_wp.pl >
Athlon 2000XP | 2x256 DDR (333) NoName |
Epox 8RDA3G | Lite-ON 48x/12x/48x | Teac 40x |
GF4 Ti 4200 64MB Pixelview | Chieftec 420 W|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:58:29 MET DST