Re: karta audio w standardzie PCI 3.0 ?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 15:10:49 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> A od kiedy jest PCI 3.0 ? Bo PCI 2.3 jest od 2002r.

Nie mam zielonego pojęcia. Gdybyś mnie zapytał o specyfikację supervisorów w
routerach to bym Ci coś odpowiedział, ale tutaj jestem bezradny i stąd ten
post.
Więc może bardziej opisowo: slot jest długi - wygląda jak 64-bitowy, ale
jednocześnie posiada klucz, uniemożliwiający włożenie standardowej karty
PCI. Wydedukowałem, że wynikać to może z niższego napięcia zasilania tej
karty. Stąd dalszy wniosek, że mam do czynienia ze standardem PCI 3.0.
Nawiasem mówiąc, szlag mnie trafia na idiotyczny zwyczaj nie dołączania do
sprzedawanych komputerów pełnej specyfikacji produktu. W dokumentacji można
znaleźć marketingowy bełkot w trzydziestu językach, ale istotnych informacji
niema.

Z#