Re: Iiyama Vision Master 454 Pro - czy warto?

Autor: EROR (jakubbaczyk_at_post.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 14:56:43 MET

Użytkownik "George" <martinm_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> parametry
>
> Google->grupy dyskusyjne->wpisac: iiyama vision master pro 454. Jest tego
> troche.
> Poza tym opinie w Komputroniku. Sa bardzo zroznicowane.

> Pozdrawiam.
> George

Witam.
Mam co prawda Iiyame VM 502 ale tez w sklepie sprawdzalem kilka monitorow
programem
testujacym. Roznice egzemplazy byly zaskakujaco duze. W dodatku Iiyama
zalamala mnie
(jako firma) w zwiazku z przyjeciem kilku (!!!) procentowej rozbieznocci
geometrii obrazu.
Mozna przyjac, ze bedziesz mial roznice np. 5 czy nawet 7mm roznicy miedzy
srodkiem
a brzegiem ekranu (mysle o lini "prostej") a w serwisie powiedza, ze jest
O.K.
Podobno takich numerow nie ma np. w Sony ale cena tez jest inna.
Na plus trzeba zaliczyc 3 letnia gwarancje door to door.