Re: Z LTR-48246S na LTR-52246S jak ?

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 13:06:04 MET

WITUX wrote:
> [...]

Coś nie wydaje mi się, żeby ten "myk" Ci wyszedł...
Samo flaszowanie odbywa się bajecznie prosto - ściągasz odpowiedni pliczek z
biosem, kilkasz
na nim, i "samo sie robi"... Spod Windowsa, bez problemu... No ale pisze o
sytuacji flaszowania biosu
z t e g o samego modelu na t e n sam model, tylko po prostu
nowszego... Ty zaryzykujesz, że ci nagrywarka nie ruszy po tej operacji (
bodajże i na to jest sposób - ale nie wiem - nie miałem potrzeby sie
dowiadywać;) ).
Poszperaj w archiwach na www.cdrinfo.pl - znajdziesz i wspomniany bios, i
pewno jakieś porady, a być może i
odpowiedź czy i jak jest możliwe dokonanie tej 'podmianki" ;)

--
Jacek S.