Re: Radeon9200 czy GF4

Autor: Mateusz (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 08:02:27 MET

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc

> Szczerze powiedziawszy w AA nie grywam - takze nie moge
> zaprzeczyc Twoim twierdzeniom. Czytalem kiedys Twojego posta na temat
> porownania wydajnosci tych dwoch kart (chyba ze myle autora :)) i
> musze ci powiedziec, iz Twoje wnioski mnie zaskoczyly :). Z moich
> doswiadczen wynika, iz Radeon 9200 (nie SE) jest zauwazalnie
> bardziej wydajny, anizeli GF4 MX DDR (ale nie Ultra). A przeciez
> R9200 jest slabsza karta niz R9100.

> Calkowita racja :)
No oczywiscie, ze nie mialem zamiaru kupowac Radka ze znaczkiem SE, tylko
zapomnialem o tym napisac :P
Widze, ze jednak lepiej zrezygnowac z produktow nVidii (bedacych w tych
przedzialach cenowych co R9200), ale pozostaje fakt, ze nawet R9200 64 mb sa
dla mnie jeszcze za drogie (u mnie kosztuja nie mniej niz 330zl) wiec
jeszcze zobaczymy...

Tyz pozdrawiam