Karta muzyczna-czy ja zawsze musze mieć pecha:-(

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 06:48:19 MET

Witam
Mam problem , chodzi o kartę muzyczna która nie mogę nigdzie dostać -
Terratec Aureon 7.1 Space (ewentualnie 5.1 Sky). Czy naprawdę w Polsce (
najlepiej w stolicy ) nie można jej nabyć. Może ktoś z grupowiczów wie coś ,
może jakiś sklep ma ze sztukę na stanie . Uparłem sie na ten model.
Najgorsze jest to ( nie tylko chodzi o kartę ) ze zawsze jak coś planuje
kupić , zaczynam odkładać fundusze to jeszcze można nabyć ten przedmiot , a
gdy już kaska sie znajdzie to zawsze są problemy z dostaniem :-( (
PECH!!!!!!). Rozważałem także zakup na Amazon.de ale po pierwsze nie znam
niemieckiego i trochę sie boje zakupów sprzętu za granicą ( transport ,
gwarancja). Może ktoś już coś kupował na amazonie.de , jakieś spostrzeżenia
,wskazówki co i jak miałbym ewentualnie zrobić ?.

Proszę o pomoc!!

Pozdrawiam

Piotrek