Re: Monitory 17" Eizo

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 02:08:38 MET

Użytkownik "baZyl" <"bazylook[terefere]"@wp.pl> napisał w wiadomości

> Subiektywnie? Jakikolwiek monitorek EIZO jest wart polecenia, tak
długo jak
> sie ma na niego fundusze...

true true, ja mam 17-tke Eizo ale CRT i musze przyznać że na jeszcze nie
spotkałem monitora o takiej odtrości jak tan mój, żyleta nic dodać nic
ująć, a kupilem go za 350 zeta na allegro, nawet plaskie soniacze nie
maja porownania, kiedys porownywalem i moj wypadl lepiej. Teraz jak
przyjdzie pora na zmiane monitora to kupie sobie takze EIZO, jeśli
bedzie mnie stać, ale nie boje sie kupowac uzywanych monitorow eizo