Re: jaka grafika do 100PLN?

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 02:01:40 MET

Użytkownik "Mariusz" <marods8_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli to ma być do gier to lepiej dołożyć kilka groszy i kupić GF2
GTS.

> ja gts'a kupiłem właśnie za stówę, poszukaj.

a jeśli nie znajdziesz gf2 gts to serdecznie polecam gf256 DDR i
najlepiej creativa, to jest zajebieta karta, jeszcze nie tak dawno bo ze
3 miechy temu grałem na niej w NFS Undrground na duronie 900, w
3dmarku2001se wyciagala po podkreceniu (ale bezpiecznym bez artefaktow)
ok 3600 punktow i na pewno zadnej rivy nie mozna do tego porownac