Re: Pytanie o Zalman CNPS7000A-Cu

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 21:53:31 MET

Vul wrote:
> Chce cos takiego zalozyc do plyty z Pentium4 uzywajac standardowej
> podstawki pod boxowy cooler (oczywiscie pozycja plyty jest pionowa). Czy
> przy takiej masie radiatora nie uszkodze procka/plyty? Czy ktos ma go w
> ten sposob umocowanego i moze podzielic sie spostrzezeniami?
> I czy to prawda, ze trzeba uwazac przy przenoszeniu kompa z coolerem o
> tej masie na procesorze?

Trzeba uważać przy przenoszeniu. Transporotwac płytą skierowaną równolegle
do podłoża i nic nie powinno się stać. Wielu użytkowników ma ten cooler i
nie słyszałem zeby komukolwiek on spadł, wiec zachowując min środków
bezpieczenstwa powinno być OK.

> PS. Znacie cos bardzej wydajnego do overclocking'u (mowie o chlodzeniu
> powietrzem)?

Zależy czy w pierwszej kolejnosci stawiasz na ciche chłodzenie, bo jeśli
na wydajne to poluj na ThermalRight'a SP-94 z jakimś wysokoobrotowym
wyjcem, a odpowiednio wysokie CFM zrobi swoje. Jeśli zapytasz o rezultaty
o/c po zastosowaniu takiego tandemu to nie mam bladego pojęcia :(

> Pozdro

Kolu