Re: Procesor Athlon 2000 i restartowanie kompa ?

Autor: WojTEK (wo.ko_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 21:45:07 MET

Na pewno nie 80 stopni, zależnie od modelu (nie będę wnikał) 30-60stopni,
ale jeżeli to nowy procesor to prawie napewno blisko tej dolnej granicy.
Masz w zasadzie jeden problem - ten partacz co ci ten komputer składał, źle
osadził (przymocował) cooler lub założył zdecydowanie za słaby cooler lub
źle ustawił napięcie na rdzeń (nie wiem czy robią jeszcze płyty gdzie
koniecznie trzeba to ustawić), Stawiam na źle zamocowany cooler - takie same
objawy miał kolega z pracy. Spece z serwisu powiedzieli że to dlatego że ma
pirackiego windowsa (komputer się restartował gdy się go troszkę obciążyło),
dopiero gdy wysłałem go tam znów z instrukcją że ma "Panom" pokoazać gdzie w
biosie jest odczyt temperatury (w programy monitorujące nie chcieli
uwierzyć) i wydrukowałem rozpiskę maksymalnych dopuszczalnych temperatur dla
danych procesorów to łaskawie i bez przekonania poprawili cooler (twierdzili
że jest to bardzo niebezpieczne bo sie ukruszy), komputer działa
bezproblemowo od ponad roku. Nie dziwi mnie że wszystkim zapychają celerony
"bo z intelami nie ma problemów a z AMD są same problemy a wydajności są
zbliżone".

Wojtek