Re: Modecom CWT-350BDP

Autor: pawelWN (pawelwn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 20:58:02 MET

Uzytkownik "dream3r" <dream3r_at_o2.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Ma ktos na pokladzie ten zasilacz:
> Modecom CWT-350BDP ?
> Prosilbym o opinie na jego temat co do glosnosci pracy i stabilnosci
> pracy. Wiem ze temat zasilaczy byl juz wielokrotnie walkowany, ale
> przeszukujac archiwum bardzo malo znalazlem informacji na temat tego
> konkretnego modelu, wiec bede wdzieczny za wszelkie komentarze od
> zadowolonych [badz tez nie ;)] uzytkownikow.

Witam,
Uzywam od 3 miesiecy 300GT w konfiguracji MSI KT6 + Barton 2500 +Maxtor80 +
DVDR
+ GF5200 i jest stabilnie (ani jednego zwisu od miesiaca) i cichutko
Mialem do niedawna tez ten zasilacz z ASUS P4PE-X z Cel 2.4 + Maxtor80 +
GF440MX i tez zadnych problemów i cichutko.
Tak wiec moze nie warto przeplacac za 350BDP.
Zasilacz jak dla mnie bardzo cichy i stabilny.
tu jest link do cen:
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=2252

pozd
pawelWN