Athlon 1800 XP się wiesza :( Pomocy!

Autor: elemid (elemid_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 19:06:34 MET

Z tym wieszaniem to jest tak...

Naprawiam znajomemu kompa, ale z takim przypadkiem jeszcze się nie
spotkałem...

Po piwerwsze - to wina sprzetu. W98, win xp, linux (knoppix) zachowuja
sie tak
samo (linux - jeszcze najbardziej stabilnie). Dziwne to jest. Komp
wiesza sie w dwojaki sposob: albo sie zawiesza i wszystko staje w
miejscu, albo sie resetuje. Dzieje sie to zazwyczaj zaraz po
uruchomieniu filmow. Wyglada na konflikt grafiki z plyta (GeForce4
44SE). W biosie agp jest ustalone na x4. Wsadzilem tez moja grafike
(ta sama karta) i problem jest dokladnie ten
sam. Próbowałem przenieść pamięć do innefo slotu. Resetowałem biosa,
bawiłem się w dodatkowe chlodzenie (duży wentylator) Zastanawiam sie
czy nie sciagnac z netu i nie zaktualizowac biosu plyty glownej.
Ewentualnie uszkodzona moze byc pamiec albo plyta glowna. Czasem, jak
sie zawiesza, to u gory robi sie czerwona linia - tak jakby sie
grafika zawieszala - jakis taki smiec wyskakuje. Czy ktos z was
spotkal sie z czyms takim? Macie jakies pomysly?

Z góry dziękuję

Mariusz