Re: Athlon, na plycie z nForce2, jaki do tego ram ?

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 17:53:51 MET

> nForce2 + DualChannel + Kingstone HyperX to głupi pomysł, w
> szczególności gdy się ma płyte Asusa lub Epoxa.
> Ponad pół roku temu, temat ten był tu już poruszany. Osobiście miałem na
> swoim 8rda+ wpierw HyperX'y które notorycznie powodowały losowe błędy,
> restarty systemu - zamieniłem na Geile i jak ręką odjął.

ja mam wlasnie epoxa 8rda3i procka durka1400_at_1909(181x10.5) wlasnie na 256MB
HyperX i nie ma problemow. (a co do samego pytania to nie wiem jak bedzie z
tym dualem ale chyba warto dzis kupic 256hyperX czy geila a potem speobowac
dokupic do duala).
Co do HyperX to jezeli nie wybierzesz oznaczenia pamieci z 'A' to bede na
pewno problemy z zebraniem duala bo te bez 'A' sa na innych kosciach a te z
'A' od teraz maja byc produkowane wiec bedzie je latwiej dostac.

pzdr.