padla nagrywanra ??? ;-(((

Autor: Senoh [ SZN ] (Nuniez__23_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 18:01:41 MET

witam..

Mam problem z liteonem LTR 52327S..otoz od wczoraj cos sie niedobrego z nia
dzieje..tzn udaje ze nagrywa.( swiatelko sie nie swieci na pomaranczowo lub
czerwono) dochodzi do konca `zapisu` i pokazuje ze koniec i ze jest dobrze
.. wrzucam ja ponownie w celu sprawdzenia nagrania a tam nic nie mam !! albo
nagrywarka przyspiesza i zwalnia i tak w kolko !!( podczas nagrywania only)
nie wiem co sie dzieje !! jestem po reinstalce systemu ( Xp prof ) i
wlasnie po tej reinstalce zaczoa sie taki jazz..a co najciekawsze nagrywarka
ma 4 miechy !!wczesniej tego nie bylo.. macie jakis pomysl na to ?? ktos juz
cos takiego mial ?? help !!

config sprzetu..
plyta chintech..jakis tam model..nie pamietam
celek 633 podkrecony na 790 Mhz
192 SDRAM
Maxtor 20 Gb
TNT RIVA