Re: Windows - długo się uruchamia ;((

Autor: D4RK (relkom_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 17:29:06 MET

w komputerze mam dwa napędy oba są ustawione jako master
a co do tego DMA w systemie znalazłem opcje trybu transferu i wybrałem "DMA
jeżeli dostępne"
poszperałem w biosie ale nic tam o tym niema (chyba:)
any other ideas?
w/g mnie jest to płyta główna, tylko tego podzespołu nie zmieniałem :)

Użytkownik "Szymon Wróblewski" <simon_w_at_NNOSPAAMgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c388ll$9so$1_at_nemesis.news.tpi.pl...