Re: jak odczepic radiator

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 08:38:52 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam dosyć głośne chłodzenie grafiki.
> Jak odczepić radiator z procesora karty graficznej? Jest on zamontowany
> oryginalnie przez producenta na dwa zaczepy, ale dodatkowo jest chyba
> przyklejony. Ktoś ma jakiś pomysł?
> Acha - zalezy mi na zmianie wszystkiego, takze nie proponujcie wykręcenia
> samego wentylatora, bo to potrafię i w ostateczności tak zrobię.

Dwie metody. Na zimno i na cieplo. Na zimno ... temat walkowany ...
przeszukaj archiwum. Na cieplo ... pograj w cos mocno obciazajacego ...
wylacz kompa, szybciutko zdejmij zaczepy a potem delikatnymi ruchami na boki
sprobuj oderwac radiator (u mnie na r9500pro zszedl ale trzeba bardzo uwazac
na kondensatorki). Jak nie bedzie chcialo to metoda na zimno ... znaczy sie
lodowka ;)

Pozdrawiam, Paweł