Iiyama Vision Master 454 Pro - czy warto?

Autor: George (martinm_at_hoga.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 07:43:57 MET

Witam!

Poprzednio pytalem sie o Mitsubishi 930 SB, ale w moich warunkach
znalezienie i przetestowanie tego monitora jest niemozliwe. Chodzi o to, ze
dostalem w jednym sklepie taka propoycje. Moge wziasc i przetestowac Iiyama
Vision Master 454 Pro bez zobowiazan. Tak wiem, czytalem opinie o tym
monitorze i te negatywne rowniez. Stad moje pytanie. Warto sie w to pakowac
czy tez lepiej od razu dac sobie i szukac czegos innego.

Z gory dzieki.

Pozdrawiam.

George