Re: do magikow od RAID'ow i prawie padnietych dyskow

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 23:08:19 MET

On Tue, 16 Mar 2004 23:00:58 +0100, "Flashi" <flashi_usun_to_at_pf.pl>
wrote:

>Jesli az tak padaja to sa szanse ze zmiana elektroniki pomoze ale
>niekoniecznie ...

wiem, ale zawsze szansa jest.

>Do odczytywania takich danych to programy typu getdataback z ontracka ...
>albo firma www.mbm.com.pl

z tego co sie tym softem bawilem (EZRecovery itp), to on sie zupelnie
nie nadaje do zastosowan macierzowych. a w ogole macierzy ze
stripingiem, bo odzyskuje tylko pliki, a nie strukture. moze jakis
norton ghost, albos cos takiego, ale ten znowu nie wiem czy da sobie
rade z uszkodoznymi dyskami. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.