Re: 486 internet

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 22:24:32 MET

Użytkownik Brawurka napisał:
> Witam jestem tu pierwszy raz nie wiem czy do końca to dobra grupa
>
> dostałem do zabawy 486DX 20 mhz 4mb ramu win 3.11
>
> chciałbym podpiąć go przez router (mam w domu jeszcze dwa kompy) do
> Internetu
> czy istnieją i gdzie programy do obsługi poczty, irc, gg, jabber, grupy
> dyskusyjne dla takiego zabytkowego komputera
>
> jeśli to NTG to gdzie mogę o to zapytać

Cześć!
1. Najpierw zainstaluj kartę sieciową (jeśli jeszcze jej nie masz).
2. Poszukaj w internecie TCP/IP dla Win 3.11 (wydanego przez Microsoft),
bo oryginalnie windows 3.x nie obsługiwał tego protokołu.
3. Soft na pewno też znajdziesz w sieci np:
Pegasus Mail (poczta), Forte Free Agent (newsy), mIRC (irc), a do www
był nawet M$ Internet Explorer 3.0. No i inne np. Netscape Navigator,
Mosaic i parę innych.

Pozdrawiam, Gabriel

p.s.
4MB to mało RAM-u, będzie strasznie mulić...