Re: prime95

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 21:19:59 MET

Użytkownik "Dybot" <roz_NoSpAm__at_widzew.net> napisał w wiadomości

> niestety nie wspiera :(
>
> pzdr.

O ile pamiętam to SoftFSB współpracował nie tyle z chipsetem co z "niejakim"
układem PLL na płycie głównej. Zdajsie że był on tak sprytnie (program, nie
układ) napisany że jeśli danego mobo nie miał w swojej bazie danych to
wystarczyło znależć jaki masz PLL na płycie i wybrać go z listy w programie.
A w wariancie ostatecznym jeśli układ PLL był na tyle "egzotyczny" że
SoftFSB nic o nim nie wiedział to wystarczyło znależć w internecie jego
charakterystykę (kilka parametrów ze strony producenta) i wpisać je do bazy
danych SoftFSB.