Re: S.M.A.R.T.

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 21:05:03 MET

On Tue, 16 Mar 2004 20:39:41 +0100, szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
wrote:

>No nie możliwe. Musi mieć - poszukaj dokładniej :)

ano chyba mozliwe. w biosie plyty abita BE6-II nie ma. w biosie HPT366
nie ma, w biosie promise fast trak 100 TX2 nie ma, w biosie promise
fast trak TX4000 tez nie.

a btw. pytales mnie wczesniej, raczej nie. slawinskich jak mrowkow.
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.