Re: Jaki by sobie tu skaner kupić????

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 19:45:12 MET

"Baron Von Bukkake" <bruneros_at_skrzynka.pl> wrote in message

> ze 3 lata temu agfa arcus 2 kosztowal mnie (do firmy) ~8.000 :-)
> ale generalnie w miare przyzwoite cos w granicach 1.000 mozna kupic...
>
> w czasach gdzie rzadzi fotografia cyfrowa skanery sluza raczej do
> skanowania / arhiwizowania dokumentow.... stad i jakos badziewna sie
zrobila

Dokladnie, fakt, ze ja mam hp 2300c i jestem zadowolony. Jakosc nie
najgorsza... A co do drogich skanerow, to ja mam w pracy fujitsu (jakis
tam tasmowy), koszujacy ~14 000 zl. Ale tak jak powiedzial kolega, do
skanowania dokumentow wystarczy low-end... Taki jak moj, chociazby...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski