[pyt] Jaki system do notebooka...

Autor: Michał Marcinowicz (Mick_M_at_nie.dla.spamu!.poczta.fm)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 18:18:35 MET

Hej !

    Mam pytanko: Czy na notebooka mogę zainstalować taką samą wersję systemu
co na PC-ta ? Tzn. czy mogę sobie wziąć instalkę Win98 na PC i zainstalować
na notebooku ?

Koleżanka ma notebooka, ale niemiłosiernie zaśmieconego, z błędami na
starcie i to jeszcze po angielsku - nic tylko odświeżyć całą instalację w
wersji PL. Na pewno będę też potrzebował sterowników do urządzeń
notebookowych, ale to powinienem chyba znaleźć w systemie (może mi ktoś przy
okazji podpowie w jakim katalogu szukać ? System32 ?) albo w Internecie na
stronie Toshiby (producenta) ?

Dzięki wielkie ! Pozdrówka !
Mick M.