Re: soft do diagnostyki dyskow IDE

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 17:32:57 MET

On Tue, 16 Mar 2004 02:03:41 +0100, "marcus075"
<ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy> wrote:

>Na obywatelu robert slawinski oskarżonym w sprawie
>news:b6ac5011t9tc857lf38agt1i1sdjua151i_at_4ax.com o pisanie na grupy dysksyjne
>SB wymusiło zeznania...:
>

>disk wizard ze strony wd...

dzieki za odpowiedz, tylko ze WD nic takiego nie ma, a reszta softu
tej firmy nadaje sie raczej do diagnozowania (i to tez eni zawsze) ich
dyskow, ale nie naprawy.
moze ci sie pomylilo z disk wizardem seaget'a? <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.