Athlon, na plycie z nForce2, jaki do tego ram ?

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 17:01:19 MET

Ciagle ma problem z ramem, tylko tego mi brakuje do kompletnego kompa.
Nie wiem czy lepiej narazie kupic jakies 256 Elixir, za jakis czas jak
kasa bedzie sprzedac i kupic razem 2x256 (Twistery czy HyperX lub
inne) w jakims tam zestawie do Dualu, czy moze lepiej nie kupowac
szajsu przejsciowego tylko teraz jakas jedna dobra kosc 256 i narazie
single, a za jakis czas dokupic druga takasama i wtedy Dual ?

Pliz poradzcie cos !!!
A jak druga opcja, czyli narazie single potem Dual, to
jaka marke wybrac, ktora dobrze bedzie chodzila narazie jako jedyna a
potem jeszcze lepiej jako Dual.

Pozdrawiam i z gory dzieki!
Piotr

PS. procek to bedzie 1700+ leciutko podkrecony, wiec chyba lepiej
kupic dobra pamiec, bo slaba moze wtedy przy podkreceniu swirowac, mam
racje ?