Re: Temperatura procesora ...

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 14:39:01 MET

Użytkownik "Ali Gator" <aligaator_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> A z jakiej odległości słychać teraz komputer?

No na razie słychać za mocno jak dla mnie, ale to z powodu starego wentyla
na grafie, jak go przytrzymam to jest cicho.
Poza tym dodatkowe 80mm wentyle zamierzam jeszcze zwolnić i będzie wogóle
czad. Myślę, że tu nie są potrzebne jakieś duże obroty, bo chodzi głównie
o wymuszenie ruchu powietrza w obudowie. Ale o tym przekonam się wkrótce
:-)