MODECOM 350W VS CHIEFTEC 360W

Autor: Admin (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 13:47:53 MET

Który z tych zasilaczy jest lepszy ???
Chieftec HPC 360-202 - 360W
Modecom CWT-350BDP - 350W
Mam obecnie tego Chieftec'a ale kupiłem Modecoma dla kolegi. Ale nie wiem
czy się nie wymienic. Modecom ma dual fan ale imo to jest tylko marketing. Z
tego co widze to Modecom ma aktywne PFC a Chieftec pasywne PFC. Czy to ma
duże znaczenie dla "jakości" napięc podawanych przez zasilacze ???
Inne cechy to takie że Chieftec ma 115/230 V a Modecom tylko 230V, podnadto
Chieftec ma kabelek do monitorowania obratów a modecom nie.
To by było na tyle.
Prosze o sensowne opinie (mimo że ten post jest trochę chaotyczny - pisałem
pod wpływem impulsu ;).
PS.
Który zasialcz jest cichszy ??? Póki co jeszcze nie sprawdzałem więc pytam
sie tych co mieli obydwa