Re: antec vs. chieftec

Autor: Wojtek (woytaski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 09:40:29 MET

> Zupelny brak wibracji w mojej nie wystepuje ...

ja nie narzekam:)) u mnie nie wibruje...

> Pierwszy raz slysze o wentylatorze z aktywnym PFC ;P
> A powaznie to zasilka rzeczywiscie dobra ale z tym "supercichym" to nie
> przesadzaj. Ludzie wymieniaja tego wentyla na papsta nie dla hobby.

fakt - wodolejstwo mam we krwi:)) Chodziło o zasilacz z aktywnym PFC...
Hm.. jeśli idzie o cisze - to naprawdę - jeszcze do niedawna słyszałem tylko
dysk
Caviara WD800JB i delikatny szum wentyla procesora i grafiki....
Teraz po wymianie dysku na WD800LB (łożysko FDB - Fluid Dynamic Bearing)
słychać tylko szum wentylatorów.

> Czym ciezsze tym lepsze imho ... kot tak latwo nie przewroci np. ;)))

dużego masz kota:))

zależy jakie kto ma palce:)

> Mozna sie bardzo zastanawiac kto od kogo i co solidniejsze ;)

wczoraj dowiedziałem się, że Antec - powstaje na tej samej linii
produkcyjnej co Chieftec...
A Chieftec był pierwszy:) Antec ma być wyrobem skierowanym do ludzi
lubiących high-end... Spójrz na ceny.... Wiekszośc "pudełek" Chieftec'a jest
zdecydowanie tańsza - a klasa wykonania i funkcjonalności - ta sama...
Czy nie lepiej zainwestować resztę kasy w "bebechy" komputera??

> Pozdrawiam, Paweł

nawzajem Woytas

--
[**Woytas | gg 37501 |  Athlon XP 2600+ Barton  |  MSI K7N2 Delta ]
[ HIS ATI Radeon 9600  |  512 MB RAM 333 Kingstone (dual chanel) ]