slysze dziwne glosy...!

Autor: Michal (wigry3_at_o2.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 08:28:23 MET

Mam taki problem: celeron 400, ram 256 MB sdram, hdd seagate 6GB, karta
muzyczna yamaha OPL-X, płyta jakaś VIA 6ZX (oznaczenia nie jestem pewien,
ale coś bardzo podobnego) i dziwne rzeczy dzieją się z dźwiękiem na stronach
flashowych. Dźwięk jest chrypiący (trzeszczący). Co ciekawe, okienko
przeglądarki grające dźwięki po zminimalizowaniu (albo schowaniu pod inne)
przestaje trzeszczeć! Próbowałem: zmieniać sterowniki, zmieniać kartę
muzyczną z yamahy na ISA na SoundBlaster na PCI, instalować na nowo flash
playera... bez skutku. Inne dźwięki (wav, mp3) grają dobrze. Co to może być?

Z góry dziękuję i pozdrawiam, Michał