plyta MS-6330 K7T Turbo i uszkodzone 4 kondensatory

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 08:14:54 MET

Więc jestem teraz pewien, że nie tylko płyty Abita miały pechowe
kondensatory ...
A dokładniej poszły wszystkie 4 kondensatory przy procesorze 4700 mikroF
(6,3V) dwa obok 3900 mikroF trzymaja sie i pewnie nic im nie zagraża. Mam
pytanie. Czy ktos spotkał sie z takomi problemami na tej płycie?
Dlaczego pytam - nie jestem po prostu za bardzo pewien czy to czasami nie
zasilacz wykończył te kondensatory. Co prawda konfiguracja komputera jest
jedna z podstawowych, bo na pokładzie jest:
Athlon 900MHz
Geforce2 400 MX
dysk Quantum 30GB
CD - LG 52x
i modem

ale zasila to wszystko Codeon 300W (model 250xA1)
prosze o porady.
Według mnie wymieniłbym te 4 kondensatory 6,3V na 10V i po sprawie - ale czy
na pewno ??

dzięki za radę.
pozdrawiam - bk