Re: Problem z monitorem dla rozdzielczości powyżej 40 Hz

Autor: Daniel (dani19_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 00:57:11 MET

Użytkownik "szpon" <szpon_at_nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Poniżej 56Hz jest już z przeplotem (43Hz np.). Kiedyś miałem monitor
> (14" color), który w 800x600 na maksa wyciskał 56Hz, a w 1024x768 43Hz
> (właśnie z przeplotem). Pokombinuj z sterownikami monitora w Windows -
> może coś instalowałeś etc. Spróbuj użyć Power Stripa, żeby wymusił
> określoną częstotliwość odświerzania.
Cześć!
Niestety na nic to się zdało, próbowałem różnymi programami,
przeinstalowałem system i nici :( Wygląda mi to na to, że coś jest nie tak
z kineskopem, ale ciekwi mnie to dlaczego on działa tylko na 43 i 56 Hz
sprawdzane na dwóch różnych grafikach.
Monitor sprawdzałem też na innym kompie i to samo. Pozdrawiam