Re: 486 internet

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 00:42:54 MET

Niejaki Brawurka twierdzi jakoby:

> Witam jestem tu pierwszy raz nie wiem czy do końca to dobra grupa
>
> dostałem do zabawy 486DX 20 mhz 4mb ramu win 3.11
>
> chciałbym podpiąć go przez router (mam w domu jeszcze dwa kompy) do
> Internetu
> czy istnieją i gdzie programy do obsługi poczty, irc, gg, jabber, grupy
> dyskusyjne dla takiego zabytkowego komputera

Pod Win 3.11 są całe stada programów, wystarczy tylko poszukać :)
Na Jabbera i GG bym co prawda nie liczył, ale e-mail, Newsy, Irc, WWW,
ftp, i inne fajne rzeczy będą :)

Mam całą książkę na temat Internetu, pisaną w czasach Win 3.11, więc
jutro (musiałbym ją znaleźć) mogę podać kilka nazw programów. Pamiętam
jedynie, że fajny graficzny klient IRC nazywał się WSIRC

Na tym komputerze mażna na upartego zainstalować WinNT 3.51. Ma on taką
zaletę, że chodzą pod nim programy dla Win95, a więc jest szansa że
któryś klient GG ruszy :)

> jeśli to NTG to gdzie mogę o to zapytać

Owszem, jest to NTG, ale mimo to odpowiem :)
A grupa? pl.comp.os.ms-windows.win3 jest chyba odpowiednia, ale mało
uczęszczana :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//