Re: karty grafiki w notebookach

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 23:11:52 MET

Proces Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> zwrócił błąd:
> [...]
> Jedyne, co musiałem zrobić, to od razu rozszerzyć RAM do
> 512 MiB (zwykłym DIMMem!) -- firmowe 256 MiB to nieco za
> mało do poważnej pracy pod dostarczonym z komputerem
> Windows XP.

 Naprawde Twoj komp ma zwykle DIMMy ? Takie jak w desktopie ? Strasznie
ciekawe, dlaczego tak zrobili. Ten A7620 ma SO-DIMMy. Czy mozesz zdradzic
czy Twoj Amilo sie nie przegrzewa (jak na AthlonaXP oczywiscie) i na jak
dlugo wystarcza firmowej baterii i jaka ma ona pojemnosc ? Rozkrecales go
juz ? Czy ma wiecej niz jeden wentylator i czy sie on wylacza np. jak
robisz cos nieobciazajacego itp ? Testowales go prime95 ?

TIA

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze