Re: 3d mark 2001

Autor: Maciej Mrozowski (reavertm_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 20:42:52 MET

marcus075 wrote:

> Na obywatelu Wojciech Michalczuk oskarżonym w sprawie
> news:c2v5ap$3tf$1_at_inews.gazeta.pl o pisanie na grupy dysksyjne SB wymusiło
> zeznania...:
>
> hm... ja mam podobne doświadczenia z rivką:) miałem jakiś czas tnt2 na pci
> i nawet mi fifa 2003 poprawnie działała [pomijając to, że kursor w winxp
> chodził skokowo jak miał pod sobą cień...]

a ja jesten szczęsliwym posiadaczem Rivy Vanty 16MB :)
brakuje mi co prawda troche kompresji tekstur (bez tego wiekszosc
wspolczesnych gier sie nawet nie uruchamia) - ale nie ma to jak
przyzwyczajenie - wczesniej (do 3 lata temu) bylem zamilowany w Voodoo II
12MB - i zeby byc uczciwym - nie bylo gry, ktora by pod Glide'em nie
chodzila full speed (D3D, OpenGL to co innego, ale Glide byl nie do
pobicia)

--
reaver
http://reavertm.webpark.pl/