Re: slad magnetyczny

Autor: jul (jul.nospam_at_jul.nospam)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 19:25:06 MET

Mon, 15 Mar 2004 03:43:58 +0100, na pl.comp.pecet, adasiek napisał(a) w
wiadomości <news:c338pv.ss.1_at_podolany.art.pl>:

> tu nie chodzi o zaden slad magnetyczny;
> tu chodzi o to, ze dostep do tych danych odbywa sie przez pewnego typu
> rejestr /np. tablica allokacji plikow/;

Problem w tym, że pełne (nie szybkie) formatowanie zapisuje wszędzie gdzie
to możliwe zera czyszcząc ów, jak to nazwałeś "rejestr". Może nie pod
wszystkimi systemami operacyjnymi, ale na pewno pod Windowsem 98/2000/XP -
sprawdziłem. To o czym piszesz to prawda, ale w odniesieniu do zwykłego
skasowania pliku w takim np. FAT/FAT32 ale nieprawda w przypadku
sformatowania dysku jw. Dlatego ZOMO pisał o śladzie magnetycznym - to jest
właśnie metoda na odczytanie danych ze sformatowanych dysków.