Re: jaki potencjometr do wiatraczków?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 16:53:39 MET

> Ja jednak zrobiłbym tam prościutki układ regulacji obrotów oparty na
> jakimś elemencie aktywnym - powiedzmy tranzystorze - na przykład tak
> ;-):
> http://www.virtual-hideout.net/guides/temp_controlled_fan/index.shtml

wyprobowales to moze? mozna to bezpiecznie podlaczyc do kompa?
pisza tam cos zeby sprawdzic najpierw na inny zasilaczu niz uzywany....
jezeli taki taki prosciutki ukladzik dobrze dziala to moglaby to byc calkiem
fajna propozycja. przy odrobinie wprawy mozna to wykonac bardzo male... mam
tylko jedno pytanie- do ktorych pinow podlacza sie potencjometr?

pozdrawiam
Andre