Re: kogo bolą oczy od LCD?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 16:20:19 MET

Użytkownik "kawol" <kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl> napisał w
wiadomości news:c32jln$h2$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Wysoce prawdopodobne, że to z powodu kurzu przyspieszanego w polu
> elektrycznym monitora,
> walącym prostro w Twoje zbyt rzadko mrugające oczy.
> Nie nosisz okularów i dlatego. Z tego powodu właśnie zaleca się
> okulary do monitora, nawet ze szkłami neutralnymi. Warto
> zainwewstować w takie okulary i zaopatrzyć je w antyrefleks.
> A ja osobiście wolę CRT, też spędzam godziny przed kompem (i to od
> daaaawna)
> i oczy mnie bolą (no czasem bolą ale rzadko, ja na prawde
> przegne), a okulary i tak nosze.

Tak, zapewne masz rację - ale ja okulary noszę na co dzień i po prostu
mam ich dosyć. Zainwestowałem w monitor LCD i okazało się to strzałem w
dziesiątkę.

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/