Re: barracuda 7200 120 GB 8 MB cache

Autor: Przemyslaw Gembiak (p.gembiak_at_melinski-minuth.com.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 15:51:14 MET

Dla mnie tragedia
Mam a raczej mialem po kolei
3 Baracudy SATA160 GB
wszystkie na poczatku chodzily cichutko a po paru godzinach odglosy jakby
cala obudowa wpadala w rezonans.
W koncu w servisie sie poddali i mam obecnie wybrac jakis inny dysk i chyba
zdecyduje sie na Samsunga 160 gb SATA
cichy i 3 lata gwarancji

pozdrawiam

Przemo

Uzytkownik "Pawel Gulewicz" <melkor_at_olsztyn.mm.pl> napisal w wiadomosci