plyta abit VH6 - problem z dzwiekiem

Autor: k3o[noSPAM] (_at_private[noSPAM)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 15:45:41 MET

witam,

mam problem z plyta Abit'a VH6, dokladnie z wbudowana karta muzyczna.

na dzwiek nakladaja sie zaklocenia z portow IDE, PS2, a takze USB,
czy ktos moze wie, czym moga byc spowodowane te zaklocenia. Wiem, ze
codec dzwieku wbudowany jest w ten sam chipset, ktory obsluguje w/w
porty.

czy mozliwe zeby to bylo uszkodzenie fizyczne??

problemy pojawily sie po reinstalacji systemu, sterowniki z plyt CD
dolaczonej do komputera w ogole nie dzialaja. te same problemy wystepuja
pod win98/ 98se/ XP

pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

--
ident: k3o keo keogh [tomek grzechowski]
  mail: k3o[noSPAM]@private[noSPAM].pl
Remember what the dormouse said:
"Feed your head. Feed your head. Feed your head"