Pytanie o zdjecie zamocowania wentyla do Athlona

Autor: tramal (tramal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 14:41:26 MET

Cokolwiek dziwne pytanie. Czy nie zetkneliscie sie w internecie z
__duzym__ zdjeciem pokazujacym zapinke od wentylatora do Athlona?
Ostatnio profesor mialem zakladany w serwisie i nie wiem, jak
odblokowac zapadke blokujaca wentylator. Najlepiej byloby wyciagnac
cala plyte i przygladnac sie mechanizmowi z bliska (mam ograniczony
dostep do wentyla przez jego polozenie w idiotycznym miejscu na
plycie), a nie chce dzialac na slepo. W pewnym momencie mialem ochote
wyrwac wentyla z procesorem i socketem, ale chyba nie o to chodzi ;)

Ogladalem filmy o montazu wentyli zamieszczone na amd.com, ale obrazki
sa tam takie male, ze nic nie widac.
Wentyl to Tytan, ale chyba one wszystkie maja podobne mocowanie.
dzieki
Tr