Re: Re[2]: Barthon 2500+

Autor: DJ ART (fanmusic_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 13:01:33 MET

<ciach>

> U mnie jest problem z napięciem na procesorze...zamiast 1.65 mam 1.75 i
> problem z temperatura jest raczej po stronie płyty głównej na której w
żaden
> sposób nie moge tego napięcia obiżyc :-(((

A wiesz że na to nie zwróciłem uwagi ... mam płytę MSI KT 600 Delta z tym
układem Core Cell który reguluje ustawienia płyty do bierzącego obciążenia
systemu - taki dynamiczy overclocking (steruje częstotliwością procka i
szybkością obrotową wentylatora na cpu i mostku) ale nie zwróciłem uwagi
jakie daje napięcie hmm... ale kojarzę jednak że jest tam coś 1,6... z
haczykiem.

Pozdrawiam
DJ ART