alt + l - co to ?

Autor: SzymaneK (szymanek_at_o2.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 11:14:10 MET

Witam z gory przepraszam jesli to NTG ale bardzo potrzebuje pomocy w
zlokalizowaniu badziewia ktore zagniezdzilo mi sie w kompie. Czy moze ktoś z
Was psotkal sie z czyms takim ze po nacisnieciu kombinacji klawiszy alt+l do
uzyskania polskiej litery ktorej wlasnie niemoge uzyskac, wyskakuje mi tylko
okno "password required" pyta sie mie o jakies haslo ktore nie wiem z kad
sie wzielo nie pamietam zebym cos instalowal w ostatnim czasie co to moze
byc ??? jak bedzie trzeba to podesle screena z tym guwienkiem :)

Pozdrawiam i dzieki za pomoc SzymaneK