dysk samsung

Autor: Przemek Olczak (przemekolczak_at_plusnet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 11:08:52 MET

Cześć dostałem dysk 40 GB który niedzaiłał. Niedawał się zformatować więc
zrobiłem mu low level format który trwał jakieś 3-4 godziny i zakończył się
bez żadnych problemów.

Następnie podłączyłem dysk jako druki (pierwszy to seagate 80 GB) system
wystartował bez problemu założyłem na samsungu(narzędziami administratora)
rozszeżoną partycje potem stworzyłem dysk logiczny i zaczeło się
formatowanie ok 1 % na godzine doszedłem już do 45 % przy czym ostatnie 2 %
to jakieś 8 godzin. Win XP którego używam podczas tej operacji dziła jak
żółw nawet jak chciałem zżucić okno z fomatowniem na pasek to mu się z 5
minut zeszło z tą operacją, przy czym w oknie wydjność pokazuje zużycie
procesoora na 2% i ok 140 MB użycje pliku stron. Oba dyski są podłączone
jako Cable Select. Czy to normalne, że po low level format dysk formatuje
się tak długo czy jest wogóle jakaś sznsa że ten dysk się sformatuje bo ja
nimoge kożystać z kompa już ponat 2 dni o to dopiero 45 % i mam już tego
dość.

MSI NEO-2 865
CELERON 2.0
Segate 80GB